piątek, 17 kwietnia 2015

Patryk do Lidii

To mój pierwszy tekst szczerze nie wiem o czym pisać
Nie chciało mi się żyć ale nie mogłem tak szybko znikać.
Zostałem wśród żywych moim celem było jedno
Spędzić resztę mego życia z tą jedyną królewną.
Nigdy tak nie miałem, nowe doświadczenie
zakochałem się nad życie, miałem jedno tylko marzenie.
Nic nie było proste, miała wymagania
Nie mogłem im sprostać i na nic moje wzmagania.
Gdy ją zobaczyłem miała takie piękne oczy
Żaden inny widok w życiu tak mnie nigdy nie zaskoczył.
Gdy zerwał z nią chłopak było mi jej szkoda
Gdy patrzyłem na jej łzy i tuliłem ją w ramionach
Wtedy zrozumiałem, że miłość nie jest łatwa
Musisz poczuć to coś co w głowie nieźle gmatwa
Jeśli nie rozumiesz opiszę Ci po krótce
Spróbuję streścić miłosć w jednej notce…

To uczucie najpiękniejsze na świecie
Gdy patrzysz w oczy tej jedynej kobiecie
Wypowiadasz te dwa magiczne słowa
każdy chyba wie o jakich teraz mowa.
Ona odpowiada przeszywając Cię do głębi
Milion myśli w głowie Ci się kłębi.
Zapamiętaj bracie moje słowa
one mogą być dla Ciebie jak życia osnowa

Czas powrócić już w końcu i opaść na ziemie,
Ona o moich uczuciach nic nie wie…
ale skąd miałaby wiedzieć?
Chociaż w sumie to chciałbym jej to wszystko opowiedzieć…
To jednak nie jest takie proste
Nie wiem czy gdy mi odmówi spojrzenie me nie będzie ostre
Boję się jej reakcji co mi powie
Myśli niespokojne dalej mącą mi w głowie.
Przysięgam, że nie chciałem by tak było
Lecz bez Twojego rozstania nigdy by się nie obyło
Nie wiem czemu Cię pocieszałem
Lecz czułem, że musiałem i na zabój się zakochałem.
Pewnie nie zrozumiesz i będziesz na mnie zła
Możesz mieć każdego a nikim jestem ja…
Więc proszę Cię o jedno pokochaj mnie tak jak Ciebie ja…

Siedem godzin, tyle wczoraj ją widziałem
Każdy uśmiech i gest były takie wspaniałe.
Chwilę po tym jak już odjechałem
napisałem jej, że te chwile były wspaniałe.
Czas tamtego dnia minął szybko to okrutne
Dzisiaj wszystko mi się dłuży to jest niesłychanie smutne.
Kiedyś jej pokażę ten kawałek krótki
ale za nim to nastąpi do reszty wypełnią mnie smutki…

Muszę się pilnować i nie zdradzić własnych uczuć
Wszystko mogę tym tak łatwo zepsuć.
Chyba koniec nawijki powiedziałem już dość
życzę wam jednego, żeby trafił się ten ktoś.
Kto pokocha ponad życie i mógłby zrobić wszystko
ja tym czasem się żegnam z Wami i z Tobą moja księżniczko.

 

Autor: Kamil

1 komentarz: