sobota, 18 kwietnia 2015

Od Underkatera do Delily

Stałem przed drzwiami siedziby Shinigami. Otworzyłem je i powolnym krokiem wszedłem do środka. Pozostali popatrzyli na mnie. Wszyscy milczeli. Podszedłem do biurka i zwróciłem się do siedzącego przy nim Shinigami:
-Macie chronić Delilę. Zróbcie jej coś złego, a pożałujecie. 
Mężczyzna pokiwał głową. Odwróciłem się i wyszedłem.
Siedziałam nadal w wielkiej wannie . Woda dalej była ciepła , czekałam na męża . Długo go nie ma , miała być tylko chwilka . Nie wiem co myśleć .
-Wróciłem - zawołałem wchodząc do jaskini. 
Przemieniłem się w wilka i przeciągnąłem. Ciężko jest być długowiecznym...
- Jak wyjdę z wanny , też przemienię się wilka . Czasami wole postać człowieka . A teraz wejdziesz do wanny ? 
-Dobra - powiedziałem i w postaci wilka wskoczyłem do wanny oblizując twarz Delily.
Zmieniłam się w wilka i wskoczyłam na Underkatera liżąc do po twarzy .
- Ty mój wariacie kochany .
-No co? Myślałem, że lubisz zwierzęta - spojrzałem na nią maślanym wzrokiem, ale nie wiem czy widziała to przez moją grzywkę.
- Lubię ciebie , maślanko XD .
Pocałowałam go namiętnie i zapomniałam , że jesteśmy w wannie i zanurzyłam Underkatera w wodzie .
Wynurzyłem się i zacząłem ciężko dyszeć.
-Może i jestem długowieczny, ale nie nieśmiertelny!
- Zapomniałeś , że żeniąc się ze mną dostałeś nieśmiertelność . Tak jest u demonów , dają swojej ukochanej połówce nieśmiertelność .
-O, zapomniałem. No popatrz, sklerozę mam.
- Zapisać cię do lekarza? Co robimy i czy jeszcze siedziby w wannie .
-Aktualnie siedzimy oddychamy, ogólnie żyjemy - uśmiechnąłem się. - Możemy iść na spacer.
- Dobrze , tylko się wytrę i wezmę swój medalion .
Wytrawiłam się i założyłam medalion . Mieliśmy wychodzić , ale krzyknęłam :
- no chodź , nie ociągaj się !
-Pędzę - wybiegłem wskakując jej na plecy.
- Tylko się nie wywróć - zaśmiałam się .
Szliśmy starym lasem i doszliśmy do plaży zakochanych .
- Nie dawno odkryłam tą plaże , na naszych terenach . Nazwałam ją plażą Zakochanych .
-Jest wyjątkowo piękna... - rozejrzałem się.
- Widzisz te drzewa w kształcie serca ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz