poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Anebeth "Mój nauczyciel"

---ANABETH!!--
---C-co się stało!?--zawołałam i szybko wstałam,to była Alfa.
---Jakiś Emanuel przyjechał i powiedział,że go znasz..---
---Nauczyciel!!---
---Kto?---
---No nauczyciel,który uczył mnie jak posługiwać się mocą mroku.--- Wytłumaczyłam po czym szybko poleciałam się z nim zobaczyć.
---Anabeth! witaj!---
---Witaj nauczycielu!--- przywitałam go mocno i zaprowadziłam do Jaskini.
---Herbaty?---
---Nie,nie dziękuję Ana--- jeśli nie chciał herbaty to nie robiłam. Wyglądał on zupełnie inaczej niż na zdjęciu wyglądał tak:
Był zadowolony,że mnie widzi. Oprowadziłam go po watasze Underkater (Alfa) rozmawiał z nim po rozmowie oprowadziłam go po naszych terenach. Nagle zaskoczył nas pewien Basior..

<Dokończy jakiś Basior?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz