środa, 8 kwietnia 2015

Od Zuzy do Underkatera i Delily

Underkater postanowił ochłonąć i razem z Delilą udali się do mojego uzdrowiska. 
-Witam- odpowiedziałam z godnością i pokłoniłam się lekko
-Witaj Zuzanno. Czy możesz przygotować dla nas ciepłą wodę? Chcielibyśmy trochę ochłanąć...- odpowiedziała Delila
-Ależ oczywiście
Delila zaczęła wyciągać z torebki pieniądze
-Nie naprawdę! Dla Alf wstęp wolny.
-Dziękujemy 
-Może dać bonusik?! Kąpiel w Pammakalach + masaże? :)
-Dziękuję jesteś życzliwa- Underkater odpowiedział patrząc na mnie miłym wzrokiem. 
Zaprowadziłam Delilę i Underkatera na wzgórze z którego wszystko było widać. Underkater zaproponował , że mogą popływać oto w tym miejscu. Pammakale to piękne uzdrowisko naturalne. Wszędzie pływa krystalicznie czysta gorąca woda. Woda miejscami jest cayanowa czasami nawet przezroczysta. Woda jest otoczona piękną białą skałą. Na górze jest siedziba Zuzy, otoczona bambusem w środku jest miękko wysłane łóżko z liści wiśni. Codziennie przychodzi tu masa wilków nawet z innych watach. Z tyłu pammakali jest wejście do małej jaskini. W środku też można się kąpać , ale tylko w zimę , ponieważ jest tam dość gorąco. Odprowadziłam Underkatera i Delilę do kąpieliska dla nich. Teraz nie było żadnych wilków oprócz pięknego zachodu słońca. Poszłam na górę trochę odpocząć. Te miejsce to istny raj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz