niedziela, 26 kwietnia 2015

Od Domeni do Krzysztofa

Pobiegł  gdzieś , może i dobrze ..... Ale te dziwne uczucie , które we mnie zostało .
Poszłam do domu i zaczęłam czytać książkę . Czytając wypadła , kartka z pewnym Orędziem .

"Orędzie o miłość"
Nie ważne , że mało kogoś znasz ,
nie ważne , że mu nie ufasz .
Ale miłość to miłość
to uczucia , to dziwne uczcie
które , nawet jak serce wie
że go kochasz , ale ty nie musisz go znać
Serce wie najlepiej i i tym o tym wiesz
Zastanów się 3 razy za nim o czymś 
postanowisz 

Czy te uczucie co czułam to miłość ? Boje się , nie wiem co myśleć , a jak ktoś do wie się o mojej przeszłości ? Strach i trauma jest moją słabą stroną , ale czy on ....... Jednak mimo strachu coś mi każde biec bo może być za późno . Zaryzykuje , może się udać , zapomnieć o przeszłości i myśleć o przyszłości . Śpiew ,to co ratowało mnie w ponure dni i pomoże mi dziś ....

Wyszłam z jaskini , z mocą światła wniosłam się szukałam , szukałam jego ..... jest szybko wylądowałam .
- Wiem , że prawie mnie nie znasz , ale ja cię znam , to czuje me serce ......




[Krzysztof]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz