wtorek, 14 kwietnia 2015

Od Lidii "Siostro"

Wstałam dziś dość późnym rankiem i poszłam do watahy.Chodziłam po watasze aż tu nagle zauważyłam moją siostrę miałam tylko jedno zdjęcie.Niemogłam uwierzyć że ją widzę.Jeszcze nigdy nie spotkałam swojej rodziny.Podbiegłam do niej siostro to ty?
-Lidia?
- Andżela?
-Siostro tak tęskniłam.
-Ja też.
-Czy wiesz coś o naszym rodzeństwie?
-Tak druga siostra Anna jest w naszej rodzinnej watasze.A brat Zak jest tam gdzie ona.A ja zawędrowałam do Ciebie ,abyś niebyła sama.
-A wiesz co z mamą i tatą?
-Wiem tylko co z mamą bo tata nie pamiętam.Mama jest w rodzinnej watasze i została Bethą.
-Aha a jak tam ,dobrze im tam?
-Dobrze znakomicie tylko tęsknią za tobą.
-Aha chodźmy może do mnie co?
-Dobrze prowadź Lidio.
-Oki.Prosze za mną... .



CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz