wtorek, 23 czerwca 2015

Od Zuzy do Sybil , Liwy , Wolfy'ego

-Skąd te światło- spytałam się Wolfy'ego
-Ehh... to ta zakazana moc...
Popatrzyłam się na Sybil i wstaliśmy.
-Liwa? Wolfy? Musimy już iść.
-Dobrze...
Wyszliśmy z jaskinii i udaliśmy się na Orle Łąki.  
-Sybil... Teraz wyruszamy na wojnę... Mówiłam Delili.... 
-To dobrze
****
Cztery miesiące temu...
Wróciłam z Sybil z wojny. Sybil nauczyła już się wszystkich mocy.
-Kocham tryb mędrca- powiedział i jej oczy się zaświeciły. Nagle obok niej pojawił się  czarny szczur z czarno-cyjanowym zwojem na plecach. Oczy Sybil zmieniły wygląd , a na jej plecach pojawił się płaszcz i zwój w takim samym kolorze jak zwój (cholera powtarza siem) szczura. 

1 komentarz:

  1. Ty cuchnąca biało-czarna skarpeto :O Jak mogłaś mnie z Narutosem poruwnywać z tym trybem mędrcaaaa xD

    ~Zuza szykuję się kac!!!!!

    OdpowiedzUsuń