środa, 24 czerwca 2015

Od Serafiny do Djabriela

- Kochać , żyć , cierpieć i czuć ból innych osób to mogę . Wiem jakie jest moje życie , ale żyję normalnie .
Spojrzałam na wilka .
- Są ta­cy, którzy uciekają od cier­pienia miłości. Kocha­li, za­wied­li się i nie chcą już ni­kogo kochać, ni­komu służyć, ni­komu po­magać. Ta­ka sa­mot­ność jest straszna, bo wilk uciekając od miłości, ucieka od sa­mego życia. Za­myka się w sobie. - powiedziałam czuje - Ja nie chce uciekać od uczuć . Chcę żyć pełnią życia .
Chciałam wstać , ale uwaliłam się i leżałam dalej .
- Miłość cier­pli­wa jest, łas­ka­wa jest. Miłość nie zaz­drości, nie szu­ka pok­lasku, nie uno­si się pychą; nie jest bez­wstyd­na, nie szu­ka swe­go, nie uno­si się gniewem, nie pa­mięta złego; nie cie­szy się z nies­pra­wied­li­wości, lecz współwe­seli się z prawdą - spojrzałam na wilka - W życie jest ważne jedno : Kochać i być Kochanym


[Djabriel]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz