wtorek, 23 czerwca 2015

Od Voliny do Russi i Darkness

Przechadzałam się po polance i zobaczyłam nową waderę podeszłam i próbowałam się przedstawić lecz ona uciekła. Byłam bardzo szybka więc pobiegłam za wilkiem prześcignęłam ją a ona pobiegła na jakiś nieznany mi wąwóz i omal nie spadła zatrzymałam ją. Ej spadła byś i czemu uciekasz co jest? Zapytałam. Och wstydzę się jestem nowa i nikogo nie znam. Powiedziała. Jestem  Volina powiedziałam. Jestem Russia. Powiedziała Russia jeżeli nikogo nie znasz przedstawię ci waderę która jest moją najlepszą przyjaciółką. Byłam pod domem Darkness zapukałam. Cześć Dark powiedziałam o witaj Volina i e kto to? Zapytała. To Russia nikogo nie zna przed chwilką się poznałyśmy. O miło mi jestem Darkness. Ja jestem Russia. Wyszłam byś na jakiś spacer mogłybyśmy oprowadzić Russię? Zaproponowałam. Dobrze Chętnie. Odpowiedziała. Przyjemnie spędziłyśmy popołudnie potem zaprosiłam wadery na herbatkę i na wieczór z grami. Planszowymi było bardzo przyjemnie.



(Darkness,Russia?:-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz