czwartek, 19 lutego 2015

Od Nick'a Do Keit

-Zakochałem się,tak zakochałem się w tobie,jesteś piękna urocza i miła..tylko nie wiem co ty o mnie sądzisz..-zapytałem a ona nie odpowiedziała nic,ciągle ją chroniłem bo czułem że Antos chce mi zniszczyć życie że ciągle będzie mi niszczył wszystko po kolei aż na końcu mnie,dlatego za nią chodziłem,Antos ciągle wysyłał wilki by ją zabiły lub porwały, a ja na to nie pozwalałem.Po chwili poszedłem do swojej jaskini i zasnąłem,śniło mi się że, Antos zabił mnie i zniszczył mi życie,gdy rano się obudziłem ujrzałem Keit płaczącą na boku swojej jaskini,podszedłem spytałem co się stało?,ona zaś dalej płakała,postanowiłem przytulić i ją pocieszyć po tym chwilę rozmawialiśmy..(...)-HAHAHA :D-śmialiśmy się i zarazem rozmawialiśmy.-Może..może..-chciała o coś zapytać ale ja zapytałem ją o czymś od razu po tym.-Keit..może..chciałabyś..no wiesz..ze mną chodzić?-czekałem aż odpowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz