wtorek, 17 lutego 2015

Od Keit do Nick'a

I wreszcie powiedziałam mu, że go kocham a on mi powiedział to samo lecz...znów na mnie czaił się wilk ten sam co zwykle.Pewnie się we mnie zakochał ale nie jestem pewna.A więc tak ten wilk skoczył na mnie a Nick w ostatnie chwili rzucił się na niego i zapytał mnie: -Nic Ci nie jest?ja powiedziałam: -Nie, a tobie? -Nie... -A o co chodzi? -O nic;) -Aha;) zaczęliśmy się śmiać. Ja w końcu zapytałam: -A czy ktoś dokładnie wie gdzie jesteśmy? -Nieeeeeee;) odpowiedział HAHAxD -No to się zorientujmy i wróćmy do watahy;) -Dobry pomysł;)--' -No to dobrze, a więc chodźmy -Ok -No to raz dwa więc znaleźliśmy się w lawendowym lesie i po chwili byliśmy w Watasze.Ja poszłam do jaskini a Nick dziwnie przy mnie czuwał jakbym była narażona na niebezpieczeństwo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz