sobota, 21 lutego 2015

Od Lidii do Nick'a

...zobaczyłam go i odrazu się zakochałam musiałam uciekać bo bałam się że mnie zaatakuje . Uciekałam jak najszybciej ale on mnie gonił krzyczał zaczekaj na szczęście udało mi się go zgubić.Po czym udałam się do mojej jaskini . Nie jadłam i nie piłam przez tydzień a on mnie ciągle szukał aż pewnego dnia poszłam nad rzekę myśli aby przemyśleć wszystko co się tamtego dnia zdarzyło i nagle się popatrzyłam na drugi brzeg rzeki i go zobaczyłam musiałam się na niego rzucić mimo że go kochałam było mi ciężko oboje się wycofaliśmy po czym odeszliśmy ja poszłam do swojej watahy jeszcze wtedy nie wiedziałam że należymy do tej samej watahy ja się obejrzałam i zobaczyłam że on idzie za mną byłam taka wściekła że bym mogła go zabić ,ale nie chciałam go zabić bo ciągle go kochałam chociaż mu tego nie okazywałam byłam zrozpaczona że do tego doszło tak bym chciała być już w jego ramionach, ale nie mogłam myślałam że ma inną byłam smutna.Moje życie już nie było takie jak dawniej,wszystko się zmieniło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz