wtorek, 24 lutego 2015

Od Lidii

Pewnego ranka wstałam rzeźska i wyspana jak nigdy umyłam się.Poszłam do watahy zobaczyć co nowego słychać, Alpha zawsze ogłasza wilcze wiadomości.Poszłam na plaże wschodnią popływałam sobie ze dwie godziny.Potem poszłam coś zapolować aby coś zjeść.Poszłam pozwiedzać las koło mojej jaskini pochodziłam sobie akurat była jesień a więc patrzyłam się na piękne spadające liście.Poszłam później na łąkę marzeń gdzie odpoczęłam sobie.Poszłam później zapolować dla watahy aby było co jeść upolowałam dużo zwierząt bo w końcu byłam wojownikiem.Poszłam się napić i zjeść.Poszłam do lawendowego lasu chodziłam po nim oglądając przepiękne widoki.Pomyślałam sobie że po tym dniu na pewno nic mnie nie będzie trapiło i martwiło:-) .Na obiad znowu poszłam polować ale teraz zapolowałam tylko dla siebie zabrałam mięso do mojej jaskini abym miała na obiad i na kolacje.Po polowaniu poszłam na plaże i leżałam sobie aż nagle nie wiadomo z skąd przeleciał jakiś wilk,wiedziałam że to nie żaden wilk z mojej watahy bo żaden wilk z mojej watahy nie jest aż tak szybki.Pobiegłam za nim on zdał sobie prawe że ktoś za nim biegnie.Nagle zatrzymał się a ja rzuciłam się na niego i zaczęła się bójka . Na szczęście to ja zwyciężyłam bo tamten wilk uciekł . Wróciłam na plażę oczywiście byłam ranna ale dałam rade chodzić,leżałam na plaży do samego wieczora.Wieczorem wstałam i zaczęłam iść w stronę mojej jaskini . Nie doszłam do niej bo niestety nie dałam rady już iść zatrzymałam się w lawendowym lesie wołałam aby ktoś mi pomógł.Myślałam że nikt nie słyszy nagle zobaczyłam całą moją watahe i ona pomogła mi zajść do domu.Podziękowałam wszystkim.Miałam złamaną łapę odpoczywałam przez trzy tygodnie.Było mi smutnie bo samotna leżałam w jaskini.Pewnego dnia odwiedziła mnie Alpha pocieszyła mnie była bardzo miła nigdy nie słyszałam aby mówiła tak jak do mnie do innego wilka.Po trzech tygodniach było mi lepiej już mnie nie bolała łapa ale nadal utykałam.Już było wszystko dobrze ze mną wróciłam do normalnego trybu życia.

PS : Wpływa do ciebie 200 CL , ale na przyszłość nie będę poprawiać za ciebie błędów i nie przyjmę opowiadanie ~~~~Alfa~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz