wtorek, 7 lipca 2015

Od Tezuny do Stelli

-Uczuć nie wolno ukrywać... wiem syn Alf ma dziewczynę , ale ja go lubię....
-Każdy go lubi... 
-Wiem! Ehh... nic już nie mówmy... Zapraszam cię na Tendo
-Dziękuję 
Stella została w mojej jaskinii. Ja musiałam upolować zielonego górskiego Apliszka. Apliszek to mały ptak o delikatnych skrzydełkach. Wróciłam jak najszybciej. 
Przepis na Tendo
1. Przygotuj- Makaron , Apliszka , Miskę
2. Sposób przygotowania- Aplszka zabij i przelej jego krew do miski. Wysuszony makaron wrzuć do tego samego naczynia gdzie jest krew. Następnie przygotuj w czajniku gorącą wodę i zalej makaron i lrew w misce.
3. Podanie- Podaj w małych miseczkach z pałeczkami.
-Ok już zrobiłam!- powiedziałam
-Dzięki
-Smacznego- usiadłam do stołu i zabrałam się za jedzenie
***
Po zjedzeniu porzegnałam się z Stellą. Odprowadziłam ją do jej jaskinii.

P.S.- Wybacz , że tak długo

2 komentarze: