czwartek, 2 lipca 2015

Od Serafiny do Djabriel

- Stój - krzyknęłam i stanęła na równe nogi - Poczekaj , jesteś ważniejszy niż myślisz . Nie mogę ci wszystkiego powiedzieć , ale trudno część muszę ci jednak wyjawić . Nie zastanawiałeś się dlaczego Alfa zostawia ci pod opiekę swoją córkę ? Że sama córka Alfy ci ufa ? "Pierwsza córka Najsilniejszego Demona uratuje wilk o maści czarno niebieskiej ze wielki skrzydłami . Jednakże on będzie ostatnim aniołem , który nie przekształcił się w demona . " To jest część przepowiedni , którą mój dziadek dał mamie , kiedy mnie jeszcze na świecie nie było . Kiedy zobaczyła się jak dołączyłeś do watahy i jak zobaczyła , że cię spotkałam , od razu cię śledziła . Jak wiesz , moja mama ma wyjątkową moc transformacji i może być nawet powietrzem , dlatego mogłeś jej nie widzieć . Kiedy wróciłam do domu przed odprowadzeniem cię po watasze , mama opowiedziała mi całą legendę i powiedziała , że mam cię chronić , a ja ci to powiem masz chronić mnie . Demony Zemsty mogą nie długo się dowiedzieć i polować na ciebie . Proszę uważaj na siebie . - spojrzałam na wilka czułym wzrokiem .


[Djabriel]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz