piątek, 24 lipca 2015

Od Picallo

Dziś kiedy się obudziłem było gorąco . Aż za bardzo :_: poszedłem nad jakieś jeziorko i się w nim wykąpałem . Wytrzepałem się i poszedłem się przejść  . Chodziłem  2 godziny . Później   poszedłem coś zjeść .Upolowałem jelenia . Kiedy zjadłem i tak szedłem  wpadłem na jakiegoś wilka . 
- e-em , przepraszam ... - powiedziałem.
- Nie ma sprawy. - powiedział obcy wilk.
- Co robisz tutaj ? - zapytał/a 
- Nie twoja sprawa!  - powiedziałem chamsko i niemile i poszedłem w swoją stronę , ponownie poszedłem nad to jeziorko . Usiadłem nad brzegiem  i patrzałem w wodę .. Po chwili usłyszałem szelest , wyszczerzyłem zęby i przygotowałem się do ataku , skoczyłem w krzaki i wpadłem na tego samego wilka  .
- Grr... chodzisz za mną ? - wstałem z niego/jej i otrzepałem się z kurzu .
- Nie.. tylko przechodziłem/am.. 
- Aha.. - odpowiedziałem chamsko i bez odrobiny miłego nastawienia . Po chwili jednak postanowiłem zdradzić chociaż swoje imię .
- Jestem Picallo , a ty ? 
-  ... Ja jestem

<< Ktoś?  >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz