poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Od Katherin do Djabriela

- Jeśli chodzi o charakter...nie do końca ponieważ takie zachowania przejawiam tylko w walce. Jestem na ogół bardzo spokojna.  - odpowiedziałam.- Rozumiem doskonale - uśmiechnął się pogodnie.- Mam pomysł może chciałbyś w ramach odświeżenia trochę ze mną popływać? - rzuciłam beztrosko z lekkim uśmiechem tym razem szczerym, bardzo szczerym.
-Czemu nie...chodźmy - uśmiechnął się równie pogodnie.
Wskoczyliśmy do wody...było bardzo przyjemnie podobało mi się jego towarzystwo. Po jakimś czasie wyszliśmy na brzeg było już dosyć późno.Zobaczyłam piękny zachód słońca...nie wiem czy on go widział ale żyję nadzieją, że tak.W końcu zapytałąm :
- Djabriel czy miałbyś ochotę przejść się jeszcze kawałek by pospacerować?
<Djabirel? Czy miałbyś ochotę na serię opowiadań?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz