wtorek, 4 sierpnia 2015

Od Hery do Riptide

Rip,mogę ci coś opowiedzieć? Zapytałam. Tak Hero. Powiedział.
Miałam kiedyś partnera.. W innej watasze byłam już w tedy w ciąży. Mój partner miał walczyć o tytuł Alfy lecz na początku bitwy został urodzony mocno w gardło i on on umarł ... A ja musiałam się wynieść ze szczeniakiem z watahy i dotarłem tu i no ja jestem w ciąży Rip.
Naprawdę??????!!!!!!! Wykrzyknął Rip. Tak naprawdę ale proszę nie opuszczaj mnie ja cię kocham jak nikogo ale to nikogo na świecie... No i ja... Hero nie musisz kończyć Hero ja...



(ta historia przyszła tak spontanicznie a odpowiesz mi Rip?<3)

2 komentarze:

  1. Pewnie Herze chodziło o ugodzony nie o URODZONY więc traktuj to jako ugodzony:-P


    Volina Bass:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większego szajsu w życiu nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń